رمز موفقيت شهيد عباس بابايي

رمز موفقيت شهيد عباس بابايي

پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند:

شیطان همواره از انسان مؤمن بیمناک است،

تا زمانی که نمازهای پنج‏گانه را حفاظت و مراقبت می‏کند.

 و هنگامی که حق نمازها را تباه کرد، شیطان نسبت به او جرأت می‏یابد و او را

دچار گرفتاری‏های بزرگ می‏کند.

 بحارالانوار ج 80، ص 14

 

شهيد بزرگوار،عباس بابايي،

رمز موفقيت خود را در دوره خلباني در كشور امريكا، توجه داشتن به نماز اول وقت مي داند و مي گويد:

خلبان شدن من هم عنايت خدا بود.

قرار بود بعد از پايان دوره در كشور امريكا،مصاحبه نهايي را يك ژنرال امريكايي با من انجام دهد.

تمام تلاش هاي اين دو سال،بستگي به همين مصاحبه داشت. وقتي وارد اتاق او شدم، از من پرسش هايي كرد و من

پاسخ دادم. بعد از چند دقيقه،فردي وارد اتاق شد و ژنرال با او رفت و من بايد در اتاق منتظر او مي ماندم.

 به ساعتم نگاه كردم،وقت نماز ظهر بود.با خودم گفتم،كاش در اين جا نبودم و مي توانستم نماز را اول وقت بخوانم! از طرفي

ممكن بود نماز خواندن من در آنجا باعث دردسر شود، ولي با خودم گفتم هر چه بادا باد هيچ كاري مهم تر از نماز نيست.

در گوشه اي از اتاق روزنامه اي پهن كردم و مشغول نماز شدم.در همين لحظه ژنرال وارد اتاق شد،ولي من با توكل بر خدا

نماز را ادامه دادم. نماز كه تمام شد،از ژنرال عذرخواهي كردم و درباره نماز براي او توضيح دادم.

او هم لبخندي زد و پرونده ام را امضا كرد و پايان دوره ام را تبريك گفت.

 آن روز موفقيت خود را در توجه كردن به نماز اول وقت،آن هم در شرايط حساسي مثل آنجا ديدم.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 اسفند 1393برچسب:, ] [ 17:20 ] [ misagh22 ]
[ ]